Sayfalar

19 Kasım 2010 Cuma

Noktalama İşaretleri

Noktalama İşaretleri

Sunudan kısa bir kesit;

Arkadaşlar,
Nazlı arkadaşımız bana bir mektup yazmış.Ancak ben bu mektubu bir türlü anlayamadım.Acaba neden anlayamadım?Siz bana yardım eder misiniz?

Sevgili Cimcom yaz tatilinde Nevşehire gittik anneannemi ve dedemi çok özlemişim onları yeniden görmek beni çok mutlu etti dedem istanbulda böle güzel evler varmı dedi doğrusu haklıydı Nevşehir çok güzel bir şehir evler yollar ağaçlar sanki hepsi başka güzel orada

Arkadaşlar!
Ben niye bu mektubu anlayamıyorum acaba?Fikri olan var mı?Fikri olanlar ne yapacaklar?EVETTT parmak kaldıracaklar!

Haklısınız.Mektupta noktalama işaretleri yok ve bu yüzden okuduğumda mektubu kolay anlayamıyorum. Teşekkür ederim sizlere...

Hadi birlikte mektubu düzeltelim mi?
Sevgili Cimcom,
Yaz tatilinde Nevşehir ‘e gittik. Anneannemi ve dedemi çok özlemiştim. Onlarıyeniden görmek beni çok mutlu etti . Dedem şöyle dedi: -İstanbul ‘da böyle güzel evler var mı? Doğrusu haklıydı. Nevşehir çok güzel bir şehir. Evler, yollar ,ağaçlar sanki hepsi başka güzel orada...

>>>Devamı için aşağıdaki adresi kullanarak sunumun tamamını bilgisayarınıza indiriniz.

Yazar: SELİN YALÇIN

Konuyla ilgili aramalar: dil bilgisi , nokta, virgül , noktalı virgül , iki nokta , kesme işareti , kısa çizgi , parantez (ayraç) , uzun çizgi , tırnak işareti , soru işareti , ünlem , ppt , pps , pptx , ppsx , slaytşov , sunum , powerpoint , indir , slideshow

--> DİL BİLGİSİ SUNUMLARI SAYFASINA DÖN <--

Noktalama İşaretleri Adlı Sunumu İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder